Tło makieta Przedszkolaki

Grupa 9 - SÓWKI

Grupa dzieci 5-letnich

Wychowawca: Małgorzata Szima-Suchecka, Katarzyna Zawisza
   Woźna: Ewelina Bętkowska

e-mail grupowy:  grupa9@lpt.pl

Plan na miesiąc PAŹDZIERNIK 2025

BLOKI TEMATYCZNE

  • Tydzień I - Tydzień o budowaniu relacji 
  • Tydzień II - W krainie emocji i uczuć
  • Tydzień III - Kody jesieni 
  • Tydzień IV - W krainie zdrowia 
  • Tydzień V - Wśród zwierząt 


ZADANIA DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE

  • rozwijanie sprawności manualnej i spostrzegawczości,                           
    -rozwijanie sprawności ruchowej poprzez zabawy ruchowe,                         
    -rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowej i percepcji słuchowej,
    -rozwijanie umiejętności wycinania po liniach prostych i łukach,                         
    -kształtowanie umiejętności rozpoznawania, wyrażania i odczytywania uczuć zarówno swoich, jak i innych osób. wzbogacanie wiedzy o emocjach,
    -kształtowanie opiekuńczego stosunku do zwierząt i zapoznanie z ich potrzebami. Uwrażliwienie na potrzeby zwierząt,
    -wdrażanie do utrzymania porządku w miejscu pracy i zabawy,                    
    -rozwijanie umiejętności współdziałania z dziećmi w zabawie,                      
    -wzbogacanie wiedzy na temat darów jesieni i życia zwierząt jesienią,            
    -wzbogacanie wiedzy na temat zdrowia,                                                         
    -rozwijanie poczucia rytmu i umiejętności wokalnych oraz pamięci słuchowej,      
    -rozwijanie wrażliwości i wyobraźni muzycznej,                                              
    -wspomaganie rozwoju czynności umysłowych potrzebnych dzieciom do tworzenia pojęć matematycznych,
    -rozwijanie umiejętności liczenia,                                                             
    -kształtowanie umiejętności segregowania,
    -kształtowanie umiejętności określania położenia przedmiotów w przestrzeni,
    -kształtowanie umiejętności wypowiadania się prostymi zdaniami,                        
    -rozwijanie umiejętności wypowiadania się na określony temat,
    -budzenie zainteresowania literami,
    -wprowadzenie drukowanych liter: o, o, l, l, a, a.